Prekės keitimas/grąžinimas

Per 14 d.d. nuo prekės pristatymo dienos Jūs galite:

  • Keisti prekę į kitą.
  • Grąžinti prekę ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.

Prekių keitimo/grąžinimo sąlygos

  • Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ar grąžinami už prekes sumokėti pinigai, jei dėl prekės trūkumo yra atsakingas Pardavėjas.
  • Prekės grąžinimo teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekės pristatymo Pirkėjui dienos.
  • Pirkėjas privalo apie tai informuoti Pardavėją el. paštu info@gipsai.lt  nurodydamas, pageidaujamą grąžinti prekę, jos užsakymo numerį bei grąžinimo priežastį.
  • Grąžinant prekę būtina laikytis papildomų sąlygų: Jei dėl prekės trūkumo yra atsakingas Pardavėjas ir neįmanoma prekės trūkumų ištaisyti, sumokėti pinigai už grąžintas prekes ir prekių pristatymo ir grąžinimo išlaidos grąžinami tik banko pavedimu į Pirkėjo banko sąskaitą ne vėliau kaip per 30 d.d dienų nuo prekių grąžinimo Pardavėjui dienos.
  • Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai nurodžius adresą arba kurie buvo prarasti;
  • Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų.
  • Pirkėjui tenka prekės pristatymo ir grąžinimo išlaidos, išskyrus atvejus kuomet grąžinama nekokybiška prekė, tuomet pristatymo ir grąžinimo išlaidos tenka Pardavėjui. Pirkėjas sumoka už prekės pristatymo išlaidas bei prekės grąžinimo išlaidas, o Pardavėjas, įsitikinęs, kad prekė grąžinta dėl netinkamos kokybės, grąžina Pirkėjui patirtas pristatymo, grąžinimo išlaidas bei už prekę sumokėtą sumą.

DĖMESIO! Grąžinamos arba keičiamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus:

  • ​Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • Grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas;
  • Prekė negali būti dėvėta arba kitaip naudota;
  • Prekė turi būti nesugadinta ir nepraradusi savo vertės;
  • Prekė turi būti grąžinta originalioje gamintojo pakuotėje, su etiketėmis arba kitoje pakuotėje, užtikrinančioje saugų transportavimą/siuntimą;
  • Privaloma užpildyti ir el.paštu info@gipsai.lt  ir kartu su preke atsiųsti prekės grąžinimo prašymą. Pinigai grąžinami per 30 d.d. nuo grąžintų prekių priėmimo dienos.
  • Jeigu daiktas nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotasUAB Medilita  turi teisę nepriimti daikto grąžinimui;

Vadovaujantis DAIKTŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TAISYKLĖMIS nekeičiamos ir negrąžinamos tinkamos kokybės ne maisto prekės:

  • Pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti pan. dirbiniai
  • Liemenėlės, juosmenys, korsetai ir pan. dirbiniai
  • Prekių grąžinimas vykdomas LR ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka.
  • Jeigu prekė Jums buvo pristatyta sugadinta (pvz.: gamintojo brokas, transportavimo defektai), siuntimo išlaidas apmoka UAB Medilita. Visais kitais atvejais gražinant prekę siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2012 m. kovo mėn. 15 d. LR Ūkio Ministro įsakymu Nr. 4-243“.